Administrativní a projektová podpora
Výzkumný ústav pro krajinu, v.v.i. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní a projektová podpora. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 31.12.2026 s ohodnocením od 30 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Výzkumný ústav pro krajinu, v.v.i.-Lidická, okres Brno-město. Nástup možný od 15.8.2025. Další informace vám poskytne Mgr. Carmen Váňová, tel.: 296 528 313, e-mail: vanova@vukoz.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
První kontakt e-mailem.
Odborné administrativní úkony, projektová a finanční podpora realizovaných projektů v rámci výzkumné organizace, práce s rozpočty projektů, vyhodnocování rizik, příprava podkladů, rešerše
- řidičský průkaz skupiny B aktivní
- dobrá znalost prostředí MS 365
Zaměstnanecké výhody:
- Dovolená na zotavenou 5 týdnů
- Sick days - 4 dny
- stravenkový paušál
- výrobky a služby se slevou
- pružná pracovní doba
- příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- bonusy, prémie
- částečný homeoffice
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 30 000 – 35 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu určitou (do 31.12.2026), nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: VŠ Bakalářské
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Výzkumný ústav pro krajinu, v.v.i.-Lidická
- Zaměstnavatel: Výzkumný ústav pro krajinu, v.v.i., IČO: 27073
- Referenční číslo: 31650040761, Kontaktní pracoviště Brno-město
Podobné pracovní nabídky
- Staff Associate, Customer Relations
- Staff Associate, Customer Relations
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- Odborní pracovníci organizace a řízení
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- Credit Analyst
- Vedoucí pracovník informačních služeb
- Investment Operations Officer
- Specialisté analytici, metodici v oblasti politiky firem a veřejné správy