Asistent/asistentka
Václav Cinkanič nabízí 2 volná pracovní místa v oboru administrativy na pozici Asistent/asistentka. Práce na plný nebo zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr/Dohoda o provedení práce/Dohoda o pracovní činnosti s ohodnocením od 25 000 do 50 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je Václav Cinkanič - UL, Revoluční, okres Ústí nad Labem. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Václav Cinkanič, e-mail: vaclav.cinkanic@cfpartner.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
O nás
Jsme nově vznikající společnost v oblasti nezávislého finančního poradenství, která klade důraz na kvalitu, profesionalitu a dlouhodobou spolupráci s klienty. Nyní hledáme kolegyni, která se přidá do našeho týmu a pomůže nám růst. www.cfpartner.cz
Jsi precizní, zodpovědná/ý a umíš si skvěle zorganizovat práci? Dokážeš předvídat potřeby týmu, zvládáš multitasking a přitom si zachováváš profesionální a empatický přístup? Pokud ano, máme pro tebe zajímavou příležitost!
Co bude náplní tvojí práce?
" Administrativní podpora týmu, práce s dokumenty, hlídání termínů, organizace schůzek.
" Komunikace s klienty, poskytování informací a řešení požadavků.
" Práce s databázemi a CRM systémy, zadávání a aktualizace dat, správa klientských informací.
" Koordinace úkolů a plánování, schopnost time managementu a předvídavost ti usnadní práci.
Koho hledáme?
1. Osobnostní vlastnost
" Pečlivost a zodpovědnost - dokážeš pracovat systematicky a hlídat si detaily.
" Organizační schopnosti a time management - umíš si dobře rozvrhnout úkoly a efektivně plánovat.
" Komunikativnost a profesionální vystupování - s klienty i kolegy jednáš s respektem a empatií.
" Diskrétnost - víš, jak pracovat s citlivými osobními údaji.
" Odolnost vůči stresu - zvládneš rychlé změny a umíš zachovat klid.
2. Tvoje kvalifikace a zkušenosti:
" Základní přehled o pojišťovacích produktech. Pokud nemáš zkušenosti, vše tě naučíme.
" Uživatelská znalost práce na PC a Google nástrojů, zkušenosti s CRM jsou výhodou.
" Výborná českého znalost jazyka slovem i písmem.
"
Co ti nabízíme?
" Stabilní a férovou spolupráci v přátelském týmu.
" Možnost osobního i profesního rozvoje - podporu při vzdělávání a získávání certifikací.
" Flexibilitu v práci - dáme ti prostor pro vlastní iniciativu.
" Smysluplnou a pestrou práci, kde se nebudeš nudit.
Kontakt: e-mailem
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 25 000 – 50 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Václav Cinkanič - UL, Revoluční
- Zaměstnavatel: Václav Cinkanič, IČO: 74993810
- Referenční číslo: 31622060723, Kontaktní pracoviště Ústí nad Labem