Rada – odborný pracovník pohledávek v Oddělení právním

Úřad práce České republiky nabízí volné pracovní místo na pozici Rada – odborný pracovník pohledávek v Oddělení právním. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Služební poměr s ohodnocením od 24 790 do 35 770 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Úřad práce České republiky - ÚP ČR, kontaktní pracoviště Chrudim, okres Chrudim. Nástup možný od 15.9.2025. Další informace vám poskytne Mgr. Jana Bezdičková, tel.: 950 119 300, e-mail: jana.bezdickova@uradprace.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Místo výkonu práce: služební působiště v Chrudimi,

Ředitel Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Pardubicích, v přenesené působnosti služebního orgánu
v souladu s § 14 odst. 6 ZSS a ve spojení s platným služebním předpisem – Přenesení rozhodování
na představené na Úřadu práce České republiky, vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada
– odborný pracovník pohledávek v Oddělení právním Odboru kontrolně právním Krajské
pobočky Úřadu práce České republiky v Pardubicích, se služebním působištěm v Chrudimi,
ID 11015081.
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby
13 Nepojistné sociální dávkové systémy
17 Zaměstnanost
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Zajišťuje dílčí právní činnosti ve správním úřadě.
Zajišťuje vymáhání pohledávek v oblasti působnosti úřadu, při vymáhání pohledávek spolupracuje
s ostatními útvary krajské pobočky a kontaktních pracovišť a přebírá od nich informace a podklady
potřebné k vymáhání pohledávek. Podílí se na evidenci, sledování a uplatňování pohledávek
v soudním, exekučním, dědickém a insolvenčním řízení, včetně zastupování před soudy. Zajišťuje
součinnost se soudy a dalšími orgány v probíhajícím řízení, zjišťuje majetek dlužníků a komunikuje
s nimi, zpracovává příslušné dokumenty o splátkách dle typu pohledávek, podklady pro upuštění od
vymáhání pohledávek a činí úkony potřebné k předání pohledávek celnímu úřadu. Zajištuje také
poskytování součinnosti oprávněným orgánům veřejné správy a orgánům činným v trestním řízení
ohledně činností zajišťovaných právním oddělením. Zajišťuje rovněž vyřizování agendy povolování
výkonu umělecké, kulturní, sportovní nebo reklamní činnosti dítěte a agendy ochrany zaměstnanců
při platební neschopnosti zaměstnavatele. Plní další úkoly v rámci služebního zařazení dle pokynů
přímých nadřízených. Při své činnosti se řídí organizačním a pracovním řádem služebního úřadu,
obecně závaznými právními předpisy, dalšími vnitřními řídícími akty, služebními předpisy a plní další
z nich vyplývající úkoly. Zúčastňuje se školení organizovaných služebním úřadem, zejména pak o
bezpečnosti práce a požární ochraně.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 15. září 2025.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.

Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra
https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-textplatne-od-1-1-2025.aspx.


Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 11. srpna 2025,
tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové –
Kunětické 2011, 530 02 Pardubice,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu
podatelna.pa@uradprace.cz, nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 4p2zpna.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/89543-78099809“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Dohodou
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 24 790 – 35 770 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: Úřad práce České republiky - ÚP ČR, kontaktní pracoviště Chrudim
  • Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky, IČO: 72496991
  • Referenční číslo: 31603760703, Kontaktní pracoviště Chrudim

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 27. 7. 2025.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů