Fakturační účetní
Alewerans Logistic s.r.o. nabízí 2 volná pracovní místa na pozici Fakturační účetní. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 30 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Alewerans Logistics s.r.o. - Chrudim, okres Chrudim. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Jiří Hloch, tel.: 603 999 848, e-mail: job@alewerans.com.
Poznámka od zaměstnavatele
Místo výkonu práce: Vestec
Vystavování i přijímání faktur, kontrola banky, administrativní úkony s fakturací spojené. Komunikační dovednost (psaná forma) i v anglickém jazyce, komunikativnost, vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost. Práce v účetním pr. POHODA výhodou, znalost Excel.
Zaměstnanecké výhody: možnost finančního i kariérního růstu, služební telefon s neomezeným tarifem, příspěvky na PHM a AdBlue, vzdělávací kurzy, firemní akce, příspěvek na stravné.
První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle PO-PÁ 8.00 - 17.00, nebo na e-mailové adrese.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 30 000 – 35 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Alewerans Logistics s.r.o. - Chrudim
- Zaměstnavatel: Alewerans Logistic s.r.o., IČO: 22017101
- Referenční číslo: 31541960742, Kontaktní pracoviště Chrudim
Podobné pracovní nabídky
- Mzdová účetní
- Administraivní pracovník/pracovnice
- Administrativní práce jen OZP
- Operátor Logistiky -řidič sk. B+E
- Dopravní dispečeři
- Uklízeč/ka (30hodin/týden)
- Referent/referentka obecního živnostenského úřadu
- Asistent/ka vedení společnosti
- Účetní, administrativa
- Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech