referent/referentka oddělení Hospodářské správy I. odboru Hospodářsko správního
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici referent/referentka oddělení Hospodářské správy I. odboru Hospodářsko správního. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 29 120 do 33 220 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Brno-Příkop, okres Brno-město. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.8.2025. Další informace vám poskytne Kateřina Pecháček, tel.: 542163151, e-mail: katerina.pechacek@uzsvm.gov.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Charakteristika pracovního místa:
o komplexní zajišťování majetkové správy na Územním pracovišti v oblasti nemovitého majetku
o zajišťování činnosti spojené se správou, provozem a údržbou objektů (včetně technických zařízení) a pozemků, s nimiž je příslušný hospodařit úřad v rámci Územního pracoviště Brno
o zajišťování podkladů potřebných pro vypracování smluv týkajících se hospodaření se spravovanými objekty a pozemky
o jednání se správci jednotlivých inženýrských sítí a zajišťování uzavření příslušných smluv o odběru médií
o zajišťování údržby a běžných oprav, revize, prohlídky a prověrky technické způsobilosti nemovitostí a technických zařízení
o provádění rozúčtování nákladů spojených s objekty na uživatele v souladu s platnými podmínkami upravujícími užívací vztah (nájemní smlouvy, smlouvy o výpůjčce, zápisy o užívání apod.)
o vystavování faktur a zavádění pohledávek
o provádění inventarizace pohledávek
o zabezpečení součinnosti v oblasti své působnosti při provádění inventur, zpracování inventarizačních seznamů a ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku
Požadavky na uchazeče:
o vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
o min. 2 roky praxe se správou majetku, pohledávek nebo závazků
o praxe ve státní správě a zkušenosti se správou majetku výhodou
o adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM
o výborná znalost práce s PC (MS Office, Excel, internet, ASPI)
o samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost, psychická odolnost
o státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
o trestní bezúhonnost
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 9. platová třída (platové rozpětí od 29.120,- do 33.220,-)
Předpokládaný nástup: od 1. srpna 2025, pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Brno
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
dovolená 5 týdnů, 5 dní indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, pružná pracovní doba, rekreační zařízení v Harachově
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 29 120 – 33 220 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Brno-Příkop
- Zaměstnavatel: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, IČO: 69797111
- Referenční číslo: 31415180772, Kontaktní pracoviště Brno-město
Podobné pracovní nabídky
- Staff Associate, Customer Relations
- Staff Associate, Customer Relations
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- Odborní pracovníci organizace a řízení
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- Všeobecni adminislíativni píacovnici
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- Credit Analyst
- Vedoucí pracovník informačních služeb