Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce
AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o. nabízí 2 volná pracovní místa na pozici Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 42 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o. - pracoviště, okres Brno-město. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Drahomíra Snášelová, e-mail: rm-CZ_Foreign@intl.att.com.
Poznámka od zaměstnavatele
Následující dovednosti jsou vítány:
-Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem
- Řízení a kontrola fakturace, zajištění přesnosti a včasnosti
- Příprava a analýza fakturačních reportů, spolupráce s finančním týmem
- Dodržování zákonů a předpisů, řízení rizik a provádění auditů
- Řešení dotazů a stížností zákazníků
- Vedení záznamů, spolupráce napříč odděleními, podpora zlepšování procesů
Pohovor uchazeč absolvuje v anglickém jazyce
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 42 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o. - pracoviště
- Zaměstnavatel: AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o., IČO: 25785435
- Referenční číslo: 31393560733, Kontaktní pracoviště Brno-město
Podobné pracovní nabídky
- Staff Associate, Customer Relations
- Staff Associate, Customer Relations
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- Odborní pracovníci organizace a řízení
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- Všeobecni adminislíativni píacovnici
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- Credit Analyst
- Investment Operations Officer