rada - referent majetkové správy v Oddělení majetku a investic Odboru kancelář krajské pobočky
Úřad práce České republiky nabízí 2 volná pracovní místa v oboru administrativy na pozici rada - referent majetkové správy v Oddělení majetku a investic Odboru kancelář krajské pobočky. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Služební poměr s ohodnocením od 25 280 do 37 170 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Krajská pobočka v UL - pracoviště M, okres Ústí nad Labem. Nástup možný od 1.6.2025. Další informace vám poskytne Podatelna, e-mail: podatelna.ul@uradprace.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
ID 11009607, 1101246
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy.
Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 25 280 Kč do 37 170 Kč.
Rozpětí od 1 859 Kč do 5 576 Kč, z nichž nižší částka činí 5 % a vyšší 15 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě stanovené pro služební místo, odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice. Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. června 2025.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx
Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity:
pružnou služební dobu; 5 týdnů dovolené; 5 dnů indispozičního volna; 1 den na vyřízení osobních záležitostí; příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál; možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje; odměny k životním a služebním výročím; příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen "žádost") podané ve lhůtě do 2. května 2025, tj. v této lhůtě
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Revoluční 3289/13, 400 01 Ústí nad Labem
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.ul@uradprace.cz, nebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 6sbzpx5.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/60320-78099813".
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
5. Podmínky účasti ve výběrovém řízení
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:
a) je státním občanem České republiky , občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
b) dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],
c) je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě] ,
d) je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě] ,
e) dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě], tj. minimálně vyšší odborné vzdělání ,
f) má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě] .
g) má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky [§ 25 odst. 1 písm. g) zákona o státní službě]
6. Další povinné přílohy
K žádosti dále žadatel přiloží:
a) strukturovaný profesní životopis .
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Dohodou
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 25 280 – 37 170 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Krajská pobočka v UL - pracoviště M
- Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky, IČO: 72496991
- Referenční číslo: 31166920718, Kontaktní pracoviště Ústí nad Labem
Podobné pracovní nabídky
- Pracovník/ice zákaznického servisu
- Konzultant/ka zákaznického centra O2
- Konzultant rozvoje bytových fondů (m,ž)
- Mzdová účetní / pomocná mzdová účetní
- Admínistrativní pracovník CALL centra (m/ž)
- Přípravář ve stavebnictví
- Obchodně - technický manažer
- Administrativní pracovník v reklamní firmě
- Obchodník - finanční specialista (m/ž)
- personálně mzdový referent