Právník/čka Právního oddělení Kanceláře tajemníka Magistrátu města Pardubic
Statutární město Pardubice nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Právník/čka Právního oddělení Kanceláře tajemníka Magistrátu města Pardubic. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 31.1.2029 s ohodnocením 45 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ magisterské. Místem pracoviště je Magistrát města Pardubic, okres Pardubice. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.2.2026. Další informace vám poskytne Bc. Veronika Pospíšilová, tel.: 466859471, e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Charakteristika vykonávané činnosti:
Výkon komplexních právních činností v jednotlivých oborech územní státní správy nebo činnosti územních samosprávných celků včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech, a to zejména se zaměřením na právní agendu obchodních společností, v nichž má město majetkovou účast
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vysokoškolské právnické vzdělání
- komplexní orientace ve veřejném i soukromém právu
- dobré komunikační dovednosti
- zodpovědnost, schopnost práce v týmu
- dobrá znalost práce na PC (MS Office)
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 45 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu určitou (do 31.01.2029), nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: VŠ magisterské
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Magistrát města Pardubic
- Zaměstnavatel: Statutární město Pardubice, IČO: 274046
- Referenční číslo: 17742430730, Kontaktní pracoviště Pardubice
Podobné pracovní nabídky
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Balíkový/á doručovatel/ka, řidič/ka sk. B
- Uklízeči
- Pracovník/pracovnice úklidu
- Administrativní pracovník/pracovnice ekonomického oddělení pro OZP
- Hlavní účetní, ekonom/ka
- Pracovník/pracovnice úklidu
- Supervizor/ka
- Inventurník/inventurnice
- Telefonní operátor/ka na dispečinku v bezpečnostní agentuře