Teamleader v oddělení specializované pracoviště Olomouc odboru klientských služeb generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Olomouci, ID 11015396

Úřad práce České republiky nabízí volné pracovní místo na pozici Teamleader v oddělení specializované pracoviště Olomouc odboru klientských služeb generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Olomouci, ID 11015396. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Služební poměr s ohodnocením od 33 280 do 38 570 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Úřad práce České republiky - Olomouc, okres Olomouc. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.2.2026. Další informace vám poskytne Mgr. Klára Kalhotková Bc. Dan Albrecht,, e-mail: dan.albrecht@uradprace.cz, klara.kalhotkova@uradprace.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky "Úřadu práce ČR - Kariéra na ÚP ČR", kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy:
https://www.uradprace.cz/teamleader-v-oddeleni-specializovane-pracoviste-olomouc-generalniho-reditelstvi-uradu-prace-cr-praha-06-01-2026

Hlavní popis činností:
- Dle pokynů vedoucího specializovaného pracoviště v Olomouci kontrolujete výkon, kvalitu práce a dodržování postupů členů týmu.
- Pracujete s jednotlivými členy týmu na pravidelné bázi, poskytujete jim zpětnou vazbu, motivujete je a dále je pracovně rozvíjíte.
- Dle pravidel provozu oddělení koordinujete absenci členů týmu, vedete a potvrzujete evidenci odpracované doby a schvalujete propustky zaměstnanců zařazených v rámci specializovaného pracoviště v Olomouci.
- Podílíte se na tvorbě a udržování pracovních postupů a procesů.
- Řešíte nestandardní případy/situace a poskytujete podporu ostatním kolegům.
- Podílíte se na nasazování a úpravách procesů.
- Nově nastoupené zaměstnance vedete schváleným adaptačním plánem.
- Pracujete v souladu s aktuálními pracovními postupy.
- Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům.
- Zajišťujete agendu spojenou se zpracováním žádostí klientů v oblasti nepojistných sociálních dávek a zaměstnanosti včetně kontrolní činnosti.
- Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření.
- Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav).
- Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
- Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům.
- Komplexně zpracováváte žádosti včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů.
- Kontrolujete věcnou a formální úplnost, ověřujete potvrzení a doklady.
- Spolupracujete se správními úřady, územními samosprávnými celky a dalšími subjekty pro zajištění zpracování žádostí klientů v oblasti nepojistných sociálních dávek a zaměstnanosti.

Obor služby: "Zaměstnanost" a "Nepojistné sociální dávkové systémy"
Plat: od 26 680 Kč do 38 570 Kč

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty:
- "žádost o jmenování na služební místo" (dále jen "žádost") s uvedením názvu pozice a pracoviště,
(žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení)
- strukturovaný životopis,
- motivační dopis,
- kopii dokladu o dosaženém vzdělání.

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 6. ledna 2025, tj. v této lhůtě
- zaslané na e-mailové adresy klara.kalhotkova@uradprace.cz a dan.albrecht@uradprace.cz ,
- doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
- podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.gr@uradprace.cz, nebo
- podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. "vypsat číslo jednací".
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Dohodou
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 33 280 – 38 570 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: VŠ Bakalářské

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: Úřad práce České republiky - Olomouc
  • Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky, IČO: 72496991
  • Referenční číslo: 32369160737, Kontaktní pracoviště Olomouc

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 24. 12. 2025.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů