úřednice/úředník na úseku energetiky odboru regionálního rozvoje
Kraj Vysočina nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici úřednice/úředník na úseku energetiky odboru regionálního rozvoje. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 35 840 do 41 520 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Kraj Vysočina - pracoviště: Ke Skalce 47, okres Jihlava. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.2.2026. Další informace vám poskytne Jana Činčárová, tel.: 564 602 151, e-mail: cincarova.j@kr-vysocina.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
zajišťované činnosti:
o poskytování technického a metodického poradenství příspěvkovým organizacím kraje v oblasti nákupu energií, paliv a souvisejících komodit, vč. přípravy technické specifikace pro veřejné zakázky na jejich pořizování
o vyhodnocování energetického managementu a energetické náročnosti budov ve vlastnictví kraje, vč. návrhu technicko-organizačních opatření za účelem úspory energií
o spolupráce při přípravě a realizaci investic do majetku kraje, vč. vyhodnocování jejich efektivity na úseku úspory energií
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu technického směru
o schopnost systematické práce, samostatného řešení problémů, schopnost koncepčního a logického myšlení
o vysoké pracovní nasazení, pečlivost a spolehlivost, schopnost týmové spolupráce
o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
o znalost zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon, ve znění pozdějších předpisů
o znalost zákona č. 406/2000 Sb., o hospodaření s energií, ve znění pozdějších předpisů
o zkušenosti s výstavbou, provozem nebo údržbou energetických celků a hospodářství
o znalost zákona č. 250/2021 Sb., o bezpečnosti práce v souvislosti s provozem vyhrazených technických zařízení, ve znění pozdějších předpisů
o znalost normy ISO 50001:2018
o orientace v technických normách, stavební dokumentaci a rozpočtech
nabízíme:
o perspektivní pozici
o pozice je vhodná i pro absolventy
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o vstřícné pracovní podmínky - pružná pracovní doba, možnost práce z domu
o zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
o plný pracovní úvazek
o 12. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s případným využitím zaručeného platu
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o pestrý benefitní program (osobní konta, sick days, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, aj.)
stravenkový paušál, sick days, příspěvek na: dopravu, penzijní připojištění a sportovní, kulturní, vzdělávací aktivu dle vlastního výběru.
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 22. 12. 2025 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 35 840 – 41 520 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: VŠ Bakalářské
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Kraj Vysočina - pracoviště: Ke Skalce 47
- Zaměstnavatel: Kraj Vysočina, IČO: 70890749
- Referenční číslo: 32299240712, Kontaktní pracoviště Jihlava
Podobné pracovní nabídky
- Administrativní pracovník nákupu m/ž
- ekonom/účetní ( m/ž )
- Účetní pro zařízení sociálních služeb pro děti a dospělé s poruchou autistického spektra, případně kombinovaným postižením ( m/ž )
- Pracovník úklidu kanceláří (m/ž )
- Administrativní pracovník IT- M/Ž
- účetní ( m/ž )
- Vedoucí týmu montážního pásu ( m/ž )
- Administrativní pracovník v autodopravě - dispečer ( m/ž )
- Odborní účetní všeobecní (m/ž)
- Fakturant/ka (OZP)