Administrativní pracovník obchodního oddělení
2P SERVIS s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník obchodního oddělení. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 23 400 do 28 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Základní + praktická škola. Místem pracoviště je 2P SERVIS s.r.o., Nádražní 1331, okres Klatovy. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 5.1.2026. Další informace vám poskytne Ilona Matějčková, tel.: 733 133 146, e-mail: personalni@2pservis.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Upřesňující informace:
o administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek
o zadávání objednávek do výroby
o zpracování cenových nabídek, příprava podkladů pro nacenění zboží, akvizici zákazníků apod.
o práce s celofiremním informačním systémem
o komunikace s různými odděleními napříč firmou
o komunikace se zákazníky, poskytování informací o produktech, objednávkách, platbách a dodacích podmínkách
o vyřizování reklamací
Pracovní doba 25 - 35 hodin/týden.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, zaměstnanecké slevy, mzdový i profesní růst
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Zkrácený
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 23 400 – 28 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Základní + praktická škola
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: 2P SERVIS s.r.o., Nádražní 1331
- Zaměstnavatel: 2P SERVIS s.r.o., IČO: 28049390
- Referenční číslo: 32256280770, Kontaktní pracoviště Klatovy
Podobné pracovní nabídky
- Úředníci zahraničních vztahů
- TELEFONISTA (M/Ž)
- INTERNÍ AUDITOR - DPP
- KLIENTSKÝ PRACOVNÍK - SPECIALISTA ( M / Ž )
- ODBORNÍ ASISTENTI V ADMINISTRATIVĚ
- ÚŘEDNÍCI ZAHRANIČNÍCH VZTAHŮ
- Odborný asistent v administrativě
- ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK (M/Ž)
- Recepční wellness centra
- ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - OBJEDNÁVKY - 2 SMĚNY