Registrační pracovník/pracovnice
Statutární město Olomouc nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Registrační pracovník/pracovnice. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 33 280 do 35 770 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc, okres Olomouc. Nástup možný od 1.1.2026. Další informace vám poskytne Jen písemně.
Poznámka od zaměstnavatele
Výběrové řízení č. 2025/72
Odbor/Oddělení: odbor živnostenský/oddělení registrace
Druh práce: výkon ucelených agend v rámci působnosti statutárního města Olomouce zařazených v odboru živnostenském
Jiné požadavky:
-dobrá znalost práce na PC (Word, Excel)
-dobré organizační a komunikační schopnosti
-samostatnost
-flexibilita
-schopnost jednat s lidmi
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-příjem ohlášení živnosti a žádostí o vydání koncese, včetně oznámených změn
-posuzování splnění všeobecných a zvláštních podmínek provozování živnosti
-vydávání výpisů z živnostenského rejstříku
-vedení správního řízení ve věci:
-rozhodnutí o udělení koncese
-rozhodnutí o tom, že živnostenské oprávnění ohlášením nevzniklo nebo o tom, že ohlašovatel nesplnil podmínky pro vznik živnostenského oprávnění
-zrušení živnostenského oprávnění v případě zjištění, že zápis do živnostenského rejstříku byl proveden v rozporu se zákonem
-změny rozsahu předmětu podnikání a podmínek provozování živnosti rozhodnutím o změně rozhodnutí o udělení koncese
-zrušení živnostenského oprávnění
-zrušení živnostenského oprávnění na návrh orgánu státní správy vydávajícího stanovisko
-uživatelské činnosti v živnostenském rejstříku (provádění zápisů, informování podnikatelů o provedených zápisech)
-vyměřování správních poplatků
-uživatelské práce v aplikaci IS RŽP, e-spis a Agendio (pořizování případů, sledování stavu pohledávek a případně předávání případů k vymáhání)
-vedení evidence pohledávek včetně zasílání upomínek
-kontrolování rozpracovaných případů, zpracovávání avíz na osoby a na subjekty, vyznačování, kontrolování a zpracovávání upozornění a přijatých usnesení z veřejného rejstříku v IS RŽP
-kontrolování vyřízených dokumentů a uzavřených spisů a předávání do příruční spisovny
-vedení evidence zemědělských podnikatelů a vydávání osvědčení o zápisu do evidence, provádění změn, přerušení zemědělského podnikání a rozhodování o vyřazení podnikatelů z této evidence
Lhůta pro podání přihlášky: 5. 12. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
-datovou schránkou (ID: kazbzri)
-e-mailem (podatelna@olomouc.eu)
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 33 280 – 35 770 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
- Zaměstnavatel: Statutární město Olomouc, IČO: 299308
- Referenční číslo: 32237660747, Kontaktní pracoviště Olomouc