REFERENT/REFERENTKA ODBORU KANCELÁŘ VEDENÍ MĚSTA
Statutární město Třinec nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici REFERENT/REFERENTKA ODBORU KANCELÁŘ VEDENÍ MĚSTA. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením 31 360 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Statutární město Třinec - pracoviště, okres Frýdek-Místek. Nástup možný od 1.1.2026. Další informace vám poskytne Přihlášky do 11.12.2025.
Poznámka od zaměstnavatele
TŘ z:13/11/2025
Místo výkonu práce: statutární město Třinec
Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.)
Platové zařazení: 9. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.)
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Pracovní poměr: doba neurčitá
Charakteristika vykonávané práce:
- zajišťování administrativní a organizační podpory tajemnice magistrátu a sekretariátu kanceláře vedení města. Spolupráce při přípravě a realizaci komunikačních a PR aktivit města, včetně tvorby a správy příspěvků na sociálních sítích (Facebook, Instagram). Příprava podkladů pro články a prezentační materiály, včetně jednoduché grafické úpravy. Vykonávání publicistické činnosti podle stanovených pokynů a postupů, zahrnující výtvarné, grafické, fotografické a technické úkony.
Platové podmínky:
- platová třída 9. - základní platový tarif od 31.360 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce.
Nabízíme:
- jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu.
Jiné požadavky:
- znalost problematiky územního samosprávného celku a orientace v oblasti veřejné správy výhodou,
- komunikační dovednosti, spolehlivost, odpovědnost, schopnost týmové spolupráce, flexibilita a schopnost efektivně reagovat na ad hoc úkoly,
- kreativita, cit pro estetiku, výborná znalost češtiny, bezchybný písemný projev,
- znalost práce na platformě - Facebook, Instagram,
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint),
- výhodou znalost grafických nástrojů (např. Canva),
- řidičský průkaz sk. B.
Přílohy přihlášky dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.:
- profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem.
Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Předpokládaný nástup:
- od 01.01.2026 nebo dle dohody.
Postup pro podání přihlášky:
Přihlášku s požadovanými doklady je nutné doručit na Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec, nejpozději do 11.12.2025 do 14:30 hodin. Přihlášku lze doručit osobně na podatelnu, poštou, prostřednictvím datové schránky (ID DS: 4anbqsj) nebo e-mailem na adresu podatelna@trinecko.cz. Zásilku nebo elektronickou zprávu označte textem "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 21/2025". V případě, že si uchazeč přeje zachovat důvěrnost své účasti, může podat přihlášku v uzavřené obálce s uvedeným označením
Další informace:
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 17.12.2025.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy.
Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 31 360 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Statutární město Třinec - pracoviště
- Zaměstnavatel: Statutární město Třinec, IČO: 297313
- Referenční číslo: 32210620736, Kontaktní pracoviště Frýdek-Místek
Podobné pracovní nabídky
- KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA ZAJIŠTĚNÍ KVALITY (ZamK)
- ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ VEDOUCÍ EXPEDICE
- ROZPOČTÁŘ - PŘÍPRAVÁŘ STAVEB (HPP, DPP, DPČ, muži, ženy)
- UKLÍZEČ/UKLÍZEČKA
- RECEPEČNÍ/ASISTENT, ASISTENTKA
- ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTA PARTNER (vyhrazeno pro OZP)
- MZDOVÁ/MZDOVÝ A VŠEOBECNÁ/VŠEOBECNÝ ÚČETNÍ
- PŘIJÍMACÍ TECHNIK (muži, ženy)
- Rozhodování o povolení vkladu do katastru nemovitostí v oddělení právních vztahů k nemovitostem (muži, ženy, vhodné i pro OZP)
- ASISTENTKA/TELEFONISTKA (muži, ženy, vyhrazeno pro OZP)