OBCHODNÍ ASISTENT/-KA
HAVEL - VRATA / MARKÝZY / ROLETY s. r. o. nabízí volné pracovní místo v oboru obchodu a cestovního ruchu na pozici OBCHODNÍ ASISTENT/-KA. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 21 000 do 30 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je HAVEL - VRATA / MARKÝZY / ROLETY s. r. o., okres Opava. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.12.2025. Další informace vám poskytne Ing. Michaela Krol, tel.: 731 369 770, e-mail: krol@havlovci.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
KO: Krol Michaela Ing., ŽIVOTOPIS na e-mail: krol@havlovci.cz
Chcete pracovat v přátelském týmu, kde je na prvním místě kvalitně odvedená práce, zodpovědnost a férový přístup? Máte technické myšlení, rád/a se učíte nové věci a nebojíte se manuální práce? Pak možná hledáme právě Vás!
Hledáte práci, ve které budete mít jasno v tom, co děláte, přátelskou atmosféru a každý den trochu jiný?
Jsme česká firma s více než 30 lety tradice. Z malé firmy jsme postupně vyrostli v regionálního specialistu na stínící a vjezdovou techniku. Naším posláním je přicházet s chytrým řešením pro stínění a komfort domova i firemních prostor.
Do našeho opavského týmu hledáme obchodního asistenta/obchodní asistentku, který/á se nebojí komunikovat, umí si udržet pořádek v úkolech a stane se klíčovou podporou pro obchodní oddělení.
Co nabízíme?
• Stabilní zaměstnání na HPP.
• Mzdu až 30 000 Kč/měsíc.
• Pracovní notebook a mobilní telefon.
• Příspěvek na stravné a dovolenou, občerstvení na pracovišti.
• Zdravotní volno, možnost občasného home office.
• Slevy na naše produkty.
• Pečlivé zaškolení.
• Nástup - ihned nebo dle domluvy.
Jak si vás představujeme?
• Máte středoškolské vzdělání (ekonomický/stavební obor = velké plus).
• Jste spolehliví a samostatní, ale týmová práce vám není cizí.
• Máte smysl pro pořádek a umíte si zorganizovat práci.
• Komunikace je vaše silná stránka a umíte ji využít.
• Baví vás práce s lidmi i s čísly.
• Běžná práce na PC je pro vás samozřejmostí - Word, Excel, e-mail.
• Pokud máte zkušenost z podobné pozice, budeme nadšení.
Co vás u nás čeká?
• Příjem a evidence poptávek.
• Komunikace se zákazníky – osobně na showroomu, telefonicky, elektronicky.
• Příprava a zpracování cenových nabídek.
• Úzká spolupráce s technickými poradci a dalšími kolegy napříč firmou.
• Práce v moderních systémech - Raynet, Google Workspace.
• Účast na produktových školeních.
Zní to jako práce, ve které se najdete? Tak nám pošlete svůj životopis. Budeme se těšit na osobní setkání!
Zaměstnanecké výhody:
• Bonusy/prémie
• Příspěvek na dovolenou
• Sleva na firemní výrobky/služby
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění
• Stravenky/příspěvek na stravování
• Vzdělávací kurzy, školení
• Občerstvení na pracovišti
• Zdravotní volno/sickdays
• Možnost občasné práce z domova
• Firemní akce
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 21 000 – 30 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: HAVEL - VRATA / MARKÝZY / ROLETY s. r. o.
- Zaměstnavatel: HAVEL - VRATA / MARKÝZY / ROLETY s. r. o., IČO: 29382980
- Referenční číslo: 32155680712, Kontaktní pracoviště Opava