Poradce/konzultant v agendě ZAM (m/ž)
Úřad práce České republiky nabízí volné pracovní místo na pozici Poradce/konzultant v agendě ZAM (m/ž). Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 24 790 do 35 770 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Karlových Varech, Kontaktní pracoviště Sokolov, okres Sokolov. Nástup možný od 15.11.2025. Další informace vám poskytne Ing. Blanka Jeníková, MBA, tel.: 950 161 300.
Poznámka od zaměstnavatele
Upřesňující informace:
Místo výkonu: Sokolov
Hlavní náplň činnosti:
Provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru státní služby nebo v oblasti aplikace mezinárodních smluv a práva Evropské unie.
Vypracovávání individuálních akčních plánů ke zvýšení možností uplatnění na trhu práce včetně jejich aktualizace a vyhodnocování.
- Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav apod.). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
- Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém osobním styku s uchazeči o zaměstnání.
- Poskytujete základní informace z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti a o realizovaných projektech.
- Podílíte se na pomoci s vyplněním a kontrolou příslušných formulářů, souvisejících se zařazením do evidence uchazeče, zájemce na Úřadu práce ČR.
- Podáváte základní informace o podmínkách pro podání Žádosti o zprostředkování zaměstnání, Žádosti o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání a Žádosti o podporu v nezaměstnanosti.
- Přijímáte doklady související s oblastí evidence a podpor v nezaměstnanosti, zprostředkování a poradenství.
- Obsluhujete technické vybavení pro zajištění přenosu informací o činnostech a službách Úřadu práce ČR, popř. vyvolávací systém, infobox a PC pro klienty. Poskytujete pomoc klientům při obsluze PC v rámci samoobslužných aktivit spojených s hledáním zaměstnání.
- Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených.
- Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky.
- Zúčastňujete se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem.
Kvalifikační a další požadavky:
- uchazeč má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky
- minimálně vyšší odborné vzdělání
- výborná uživatelská znalost práce s PC zejména MS Word a MS Excel
- výborné komunikační dovednosti
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou
Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního zaměstnance (dlouhodobá pracovní neschopnost) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění).
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- stravenkový paušál v hodnotě 70 Kč
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 2. listopadu 2025 na e-mailovou adresu blanka.jenikova@uradprace.cz.
Více informací naleznete zde: https://www.uradprace.cz/poradce-konzultant-v-agende-zam-kop-sokolov-id-11014478-02-11-2025
Kontaktní osoba: Ing. Blanka Jeníková, MBA
- e-mail: blanka.jenikova@uradprace.cz
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 24 790 – 35 770 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Karlových Varech, Kontaktní pracoviště Sokolov
- Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky, IČO: 72496991
- Referenční číslo: 32103420798, Kontaktní pracoviště Sokolov
Podobné pracovní nabídky
- Vedoucí úklidu - Odpolední směny (Úřad práce v Sokolově) (m/ž)
- Úklidový pracovník/ice - vhodné pouze pro Invalidy (OZP) (m/ž)
- Úklidový pracovník/ice - vhodné pouze pro Invalidy (OZP)
- Přijímací technik/technička
- Koordinátor(ka) oddělení logistiky / disponent(ka)
- Recepční (m/ž)
- Recepční (m/ž)
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Referent/-ka pro silniční a městskou dopravu odboru dopravy Městského úřadu Kraslice (agenda přestupky proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích)
- Referent/-ka pro silniční a městskou dopravu odboru dopravy Městského úřadu Kraslice (agenda řidičských oprávnění a řidičských průkazů)