VEDOUCÍ Oddělení Administrativní centrum Liberec Odboru Administrativní centrum Sekce řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR v Praze, se služebním působištěm v Liberci, ID 10002875.
Úřad práce České republiky nabízí volné pracovní místo na pozici VEDOUCÍ Oddělení Administrativní centrum Liberec Odboru Administrativní centrum Sekce řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR v Praze, se služebním působištěm v Liberci, ID 10002875.. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Služební poměr s ohodnocením od 33 280 do 38 570 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Úřad práce České republiky - Generální ředitelství, okres Liberec. Pozice je vhodná i pro absolventy, osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.12.2025. Další informace vám poskytne Bc. D. Albrecht, Mgr. K. Kalhotková, e-mail: dan.albrecht@uradprace.cz, klara.kalhotkova@uradprace.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky "Úřadu práce ČR - Kariéra na ÚP ČR", kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy:
https://www.uradprace.cz/vedouci-oddeleni-administrativni-centrum-liberec-21-10-2025
Hlavní popis činností:
- Zajištujete efektivní fungování oddělení a dlouhodobé zvyšování kvality oddělení.
- Hodnotíte pracovní výkon zaměstnanců a řešíte personální otázky na oddělení.
- Zodpovídáte za motivaci, podporu a rozvoj členů týmu.
- Pravidelně hodnotíte pracovní výkon svých podřízených a poskytujete jim zpětnou vazbu.
- Pravidelně monitorujete výkonnost oddělení, analyzujete výsledky a hledáte možnosti pro zlepšení.
- Pomáháte členům týmu s profesním růstem, identifikuje jejich silné stránky a oblasti pro zlepšení.
- Sledujete plnění stanovených cílů a přijímáte opatření pro jejich dosažení.
- Přidělujete úkoly členům týmu na základě jejich kompetencí a aktuálních potřeb oddělení.
- Zajišťujete dodržování interních směrnic a legislativy.
- Komunikujete a spolupracujete s ostatními odděleními a externími partnery.
- Identifikujete a implementujete zlepšení procesů.
- Zavádíte nástroje pro zvýšení efektivity práce.
- Pravidelně informujete svého přímého nadřízeného o výsledcích a pokrocích oddělení, o problémech, rizicích a navrhuje potřebná řešení.
- Aktivně spolupracujete na projektech digitalizace a centralizace procesů Úřadu práce.
Obor služby: "Zaměstnanost" a "Nepojistné sociální dávkové systémy"
Plat: od 26 680 Kč do 38 570 Kč
Nabízené výhody:
- pružná služební doba;
- 5 týdnů dovolené;
- 5 dnů indispozičního volna;
- 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
- příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
- možnost zvýhodněné karty MultiSport;
- možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
- odměny k životním a služebním výročím;
- příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty:
- "žádost o jmenování na služební místo" (dále jen "žádost") s uvedením názvu pozice a pracoviště,
(žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení)
- strukturovaný životopis,
- kopii dokladu o dosaženém vzdělání,
- další přílohu požadovanou služebním orgánem - žadatel k přihlášce do výběrového řízení předloží zpracovanou manažerskou SWOT analýzu. Manažerská SWOT analýza bude předložena formou prezentace v max. rozsahu 5 snímků. Vzor prezentace je přílohou výběrového řízení.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 21. října 2025, tj. v této lhůtě
- zaslané na e-mailové adresy klara.kalhotkova@uradprace.cz a dan.albrecht@uradprace.cz ,
- doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
- podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.gr@uradprace.cz, nebo
- podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. "vypsat číslo jednací".
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Dohodou
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 33 280 – 38 570 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: VŠ Bakalářské
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Úřad práce České republiky - Generální ředitelství
- Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky, IČO: 72496991
- Referenční číslo: 32047820786, Kontaktní pracoviště Liberec
Podobné pracovní nabídky
- ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
- ASISTENT/KA EVENTOVÉHO TÝMU
- DOPRAVNÍ DISPEČEŘI/DISPEČERKY
- ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
- ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
- TECHNIK/ČKA VOZOVÉHO PARKU
- PERSONALISTA/KA - MZDOVÁ/Ý ÚČETNÍ
- ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE VE ZDRAVOTNICTVÍ
- Mzdová/ý účetní, Samostatná/ý všeobecná/ý účetní
- ZAPISOVATEL/KA