Rada – referent ICT ID 11015375

Úřad práce České republiky nabízí volné pracovní místo v oboru informačních technologií na pozici Rada – referent ICT ID 11015375. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Služební poměr s ohodnocením od 24 790 do 35 770 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Úřad práce ČR - KOP Jablonec nad Nisou, okres Jablonec nad Nisou. Nástup možný od 1.11.2025. Další informace vám poskytne Liberec Podatelna, e-mail: podatelna.lb@uradprace.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační
infrastruktury, například operačních systémů a jejich nadstaveb, programovacích prostředků,
vývojových nástrojů programovacích jazyků, multimediálních systémů, komunikačních systémů,
informačních systémů, vědeckých, vědeckotechnických, technických, inženýrských, grafických,
kancelářských nebo jiných aplikací pro koncové uživatele, síťového prostředí, databází apod.
Stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní
techniky.

Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity:
• pružnou služební dobu;
• 5 týdnů dovolené;
• 5 dnů indispozičního volna;
• 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
• příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
• možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
• odměny k životním a služebním výročím; příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 15. října 2025, tj. v této lhůtě:
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Liberci, Dr. Milady Horákové 632/5,
460 01 Liberec,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu podatelna.lb@uradprace.cz, nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID pnszpvi.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/119031-78099806“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:
a) je státním občanem ČR, občanem jiného členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o EHP [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
b) dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],
c) je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě],
d) je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě],
e) dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona
o státní službě], tj. minimálně vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v
bakalářském studijním programu,
f) má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě].

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Dohodou
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 24 790 – 35 770 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: Úřad práce ČR - KOP Jablonec nad Nisou
  • Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky, IČO: 72496991
  • Referenční číslo: 32044640738, Kontaktní pracoviště Jablonec nad Nisou

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 14. 10. 2025.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů