Administrativní pracovník (m/ž)
Domácí práce s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník (m/ž). Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 25 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Domácí práce s.r.o., okres Sokolov. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.11.2025. Další informace vám poskytne Josef Dudek, tel.: 352 669 391, e-mail: Info@domaci-prace.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Upřesňující informace:
Hledáme administrativní pracovnici.
Náplň práce:
- fakturace,
- správa a vyřizování objednávek e-shopu,
- evidence cestovních příkazů,
- evidence docházky…
Pracovní doba stálá ranní od 7:00 - 14:30.
Zaměstnanecké výhody:
- stravenky,
- příspěvek na dopravu a prémie
Kontaktní osoba: Josef Dudek
Způsob kontaktu:
- e-mailem: info@domaci-prace.cz - zasílat životopisy na tento e-mail
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Zkrácený
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 25 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Domácí práce s.r.o.
- Zaměstnavatel: Domácí práce s.r.o., IČO: 25225472
- Referenční číslo: 32014020748, Kontaktní pracoviště Sokolov
Podobné pracovní nabídky
- Koordinátor(ka) oddělení logistiky / disponent(ka)
- Vedoucí úklidu - Odpolední směny (Úřad práce v Sokolově) (m/ž)
- Úklidový pracovník/ice - vhodné pouze pro Invalidy (OZP) (m/ž)
- Úklidový pracovník/ice - vhodné pouze pro Invalidy (OZP)
- Přijímací technik/technička
- Koordinátor(ka) oddělení logistiky / disponent(ka)
- Úředník/úřednice zajišťující projednávání přestupků zejména proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a rozhodování o nich a vedení souvisejících řízení Městského úřadu Sokolov
- Recepční (m/ž)
- Recepční (m/ž)
- Všeobecní administrativní pracovníci