referent/ka Útvaru interního auditu
Město Bystřice pod Hostýnem nabízí volné pracovní místo na pozici referent/ka Útvaru interního auditu. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 33 280 do 35 770 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Město Bystřice pod Hostýnem, okres Kroměříž. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.11.2025. Další informace vám poskytne Mgr. Monika Myšková, tel.: 573 501 926, e-mail: monika.myskova@mubph.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem
- Vykonávaná činnost: Provádění dílčích prací pro výkon interního auditu, veřejnosprávních kontrol, realizace metody kvality v rámci Benchmarkingové iniciativy 2005
Referent interního auditu je zodpovědný za provádění interních auditů a veřejnosprávních kontrol. Spravuje systém kvality řízení, koordinuje týmy a podílí se na tvorbě standardů kvality. Zaměřuje se na nastavení a aktualizaci procesního řízení, včetně analýzy a správy rizik, provádí procesní audity a identifikuje možnosti ke zlepšení. Součástí jeho práce je také organizace benchmarkingových aktivit pro zvyšování kvality a efektivity ve městě.
- Požadavky pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze správní činnosti:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, orientace v problematice rozpočtové a příspěvkové sféry a účetnictví, pečlivý a zodpovědný přístup k práci, důslednost, dobré komunikační schopnosti, výborná znalost práce na PC (MS Office, Internet), samostatnost a aktivní přístup k řešení problémů
- Výhody, ke kterým může být přihlédnuto: vzdělání ve studijním oboru ekonomického směru, praxe ve veřejné správě, praxe v oblasti veřejnoprávní kontroly, znalost zákonů: č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, č. 255/2012 Sb., o kontrole, č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, znalost práce ve spisové službě GINIS, řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)
- Předpoklady: státní občan ČR (či cizí státní příslušník, který má v České republice trvalý pobyt), fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem
- nástup možný od listopadu 2025 případně dle dohody, PP na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené, Platová třída 10. v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
- Nabízíme: péči o odborný rozvoj zaměstnanců, prohlubování a zvyšování kvalifikace, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené a 4 dny sick day, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”, nepeněžní a peněžní dary při pracovních a životních výročích
- Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče
- Doklady, které je nutné doložit k přihlášce:
strukturovaný životopis a stručný motivační dopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, přihlášku k výběrovému řízení a řestné prohlášení naleznete na webových stránkách města: https://www.bystriceph.cz/formulare%2Dostatni/ds-1187/archiv=0&p1=1027
- Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Neúplné či pozdě doručené přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
- Lhůta pro podání přihlášky: Doručení nejpozději do 30.09.2025 (včetně)
- Forma přihlášky: Písemná nebo elektronická (datová schránka nebo na el. podatelnu města se zaručeným elektronickým podpisem)
- Uchazeč doručí písemnou přihlášku v zalepené obálce označené „VŘ – referent/ka interního auditu“ osobně na podatelnu MěÚ nebo poštou s uvedením adresy
- Adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám. 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, Datová schránka: vqqbu36, e-mail: podatelna@mubph.cz
Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 33 280 – 35 770 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Město Bystřice pod Hostýnem
- Zaměstnavatel: Město Bystřice pod Hostýnem, IČO: 287113
- Referenční číslo: 31883460785, Kontaktní pracoviště Kroměříž