Úředník/ce - referent rozpočtář, oddělení rozpočtu, finančního odboru
Město Bruntál nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Úředník/ce - referent rozpočtář, oddělení rozpočtu, finančního odboru. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 30 000 do 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Město Bruntál, okres Bruntál. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.10.2025. Další informace vám poskytne Podatelna, tel.: 554706111, e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo:
Úředník/ce – referent rozpočtář, oddělení rozpočtu, finančního odboru
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností
zařazení v platové třídě: 9.
předpokládaný nástup: 1.10.2025, případně dle dohody
Předpoklady a požadavky pro vznik pracovního poměru, charakteristiku vykonávané pozice a náležitosti přihlášky do výběrového řízení najdete na stránkách www.mubruntal.cz
Písemnou přihlášku lze podat do 8.9.2025.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 30 000 – 40 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Město Bruntál
- Zaměstnavatel: Město Bruntál, IČO: 295892
- Referenční číslo: 31772460775, Kontaktní pracoviště Bruntál
Podobné pracovní nabídky
- uklízeč/ka - vyhrazeno pro OZP
- Konzultant
- Uklízeč/ka - vyhrazeno pro OZP
- účetní
- Úklidový pracovník - vyhrazeno pro OZP
- Pomocný pracovníkv kuchyni a úklidový pracovník - vyhrazeno pro OZP
- Všeobecní administrativní pracovníci
- administrativní a spisový pracovník
- pracovník/ce úklidu - vyhrazeno pro OZP
- Administrativní pracovník personálního oddělení