asistent/asistentka (m/ž)
Krajské ředitelství policie Středočeského kraje nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici asistent/asistentka (m/ž). Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 29 120 do 33 160 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je Krajské ředitelství policie SČK, ÚO Praha venkov - ZÁPAD, Hostivice, okres Praha-západ. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.9.2025. Další informace vám poskytne Ing. Šárka Zápotocká.
Poznámka od zaměstnavatele
První kontakt se zaměstnavatelem:
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu nabor.stredocesi@pcr.cz, s předmětem "Asistent/asistentka OOP Hostivice".
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího Územního odboru plk. Mgr. Pavla Mareše, tel. číslo: 974 882 221.
Upřesňující informace:
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok (s možností prodloužení), 4 měsíce zkušební doba
Náplň práce
o práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ
o zajištění komplexní spisové služby a předarchivní péče o dokumenty zahrnující utajované informace nebo údaje chráněné podle příslušných právních předpisů, koordinace více spisoven.
o vedení veškeré agendy spojené se zabezpečením činnosti oddělení
o příjem, evidence a zpracovávání písemností doručených ve formě datových souborů, e-mailem, datovými zprávami či jiným způsobem
o provádění inventarizace hmotného majetku, vyřazování nepotřebného majetku, vedení evidence majetku apod.
Požadujeme
o středoškolské vzdělání zakončené maturitou
o znalost práce na PC, technika administrativy
o vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání
o bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
Výhodou
o praxe v oblasti administrativní činnosti
o vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti
o znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ
Další informace
o pevná pracovní doba pondělí- pátek 7:00 - 15:30 hodin
o termín pro zaslání životopisu: do 15.8.2025
o možnost nástupu: 1. 9. 2025 (či dohodou)
o Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu nabor.stredocesi@pcr.cz, s předmětem "Asistent/asistentka OOP Hostivice".
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího Územního odboru plk. Mgr. Pavla Mareše, tel. číslo: 974 882 221.
Zaměstnaencké výhody:
o pracovní poměr na plný úvazek, platová třída 7 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,
o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (dle započitatelné praxe)
o možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace, benefity PČR)
o řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 29 120 – 33 160 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Krajské ředitelství policie SČK, ÚO Praha venkov - ZÁPAD, Hostivice
- Zaměstnavatel: Krajské ředitelství policie Středočeského kraje, IČO: 75151481
- Referenční číslo: 31613300750, Kontaktní pracoviště pro Prahu-západ
Podobné pracovní nabídky
- Handler
- koordinátor úseku
- Specialisté v oblasti personálního řízení (m/ž)
- administrátor příjmu zboží (m/ž)
- specialisté v oblasti personálního řízení (m/ž)
- Fakturant (ka), příjem a zpracování objednávek, předfakturace (m/ž)
- všeobecný administrativní pracovník (m/ž)
- asistent/ka ředitele (m/ž)
- úklidový pracovník (m/ž)
- administrativní pracovnice/pracovník (m/ž)