referent/referentka oddělení Hospodářské správy II. odboru Hospodářsko správního BOZP a PO, OZO

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových nabízí volné pracovní místo v oboru výroby a provozu na pozici referent/referentka oddělení Hospodářské správy II. odboru Hospodářsko správního BOZP a PO, OZO. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 33 280 do 35 770 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Brno-Příkop, okres Brno-město. Nástup možný od 1.9.2025. Další informace vám poskytne Kateřina Pecháček, tel.: 542163151, e-mail: katerina.pechacek@uzsvm.gov.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Charakteristika pracovního místa:

o komplexní zajišťování odborné činnosti na úseku BOZP a PO v rámci územní působnosti ÚP Brno
o provádění kontrol dodržování předpisů v oblasti BOZP a PO na jednotlivých OP, navrhuje příslušná nápravná opatření a kontroluje jejich splnění
o komplexní zajišťování školení BOZP a PO v rámci odborů ÚP, vedení evidence školení BOZP a PO
o vedení agendy pracovních úrazů, jejich hlášení a odškodňování, provádění rozborů úrazovosti, šetření havárií a poruch s důsledky na zdraví a životy zaměstnanců včetně havárií a poruch zaviněných zaměstnanci
o zajišťování styku s vnějšími orgány bezpečnosti práce, požární ochrany a hygieny
o kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, používání ochranných zařízení, prostředků, pomůcek a bezpečnostních postupů





Požadavky na uchazeče:

o min. 2 roky praxe v oblasti BOZP a PO v případě, že zájemce je osobou odborně způsobilou (dále jen "OZO") v oblasti BOZP ve smyslu ust. §9 zákona č. 309/2006 Sb., (příp. OZO dle ust. § 11, odst. 1 zákona č. 133/1985 Sb. v platném znění), nebo
o min. 5 let praxe v oblasti BOZP a PO v případě, že zájemce není OZO (v tomto případě bude uzavřena pracovní smlouva na dobu určitou, a to do doby získání odborné způsobilosti).
o výborná znalost předpisů ČR z oblasti BOZP a PO
o velmi dobrá znalost práce s PC, adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM
o samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost, samostatný přístup, analytické myšlení, komunikační schopnosti
o aktivní řidič
o občanská a morální bezúhonnost
o státní občanství ČR, komunikační jazyk čeština
o splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení


Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 10. platová třída (platové rozpětí od 33.280,- do 35.770,-)
Předpokládaný nástup: od září - říjen 2025, OZO - určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou v případě oboustranného zájmu;
Bez OZ - určitou na 1 rok s možností prodloužení do doby úspěšného složení zkoušky odborné způsobilosti a dále s možností prodloužení na dobu neurčitou v případě oboustranného zájmu.
Místo výkonu práce: Brno
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Zaměstnanecké výhody: dovolená 5 týdnů, 5 dní indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, pružná pracovní doba, rekreační zařízení v Harachově

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Plný
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 33 280 – 35 770 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Brno-Příkop
  • Zaměstnavatel: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, IČO: 69797111
  • Referenční číslo: 31601460736, Kontaktní pracoviště Brno-město

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 27. 7. 2025.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů