Konzultant Helios Inuvio - Výroba a Logistika
NESOS a.s. nabízí 2 volná pracovní místa v oboru informačních technologií na pozici Konzultant Helios Inuvio - Výroba a Logistika. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením 30 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je NESOS a.s., okres Plzeň-město. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.7.2025. Další informace vám poskytne Ing. Marianna Lang Gajanová, tel.: 603453075, e-mail: gajanova@nesos.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Náplň práce: Implementace výrobních a logistických modulů HELIOS Inuvio u zákazníků v celé ČR provádění procesních analýz, návrhy a řešení podle požadavků zákazníků, školení uživatelů, hotline
Požadavky: VŠ technického směru (strojírenství, elektrotechnika), orientace v informačních technologiích, základní znalosti výrobních procesů (tvorba technologických postupů, plánování výroby), znalost MS Office, znalost AJ nebo NJ, ŘP sk.B -nutná podmínka.
Výhodou je znalost MS SQL
Zaměstnanecké výhody: práce v malém týmu, flexibilní pracovní doba, možnost práce home office, notebook, služební telefon, stravenkový paušál, možnost využívání jazykového vzdělávání pravidelné kurzy AJ, NJ, školení, webináře, certifikace.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 30 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: VŠ Bakalářské
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: NESOS a.s.
- Zaměstnavatel: NESOS a.s., IČO: 25242172
- Referenční číslo: 31474200713, Kontaktní pracoviště Plzeň
Podobné pracovní nabídky
- Programátoři počítačových aplikací
- UX/UI Designer / Vývojář UX/UI
- Technik
- UX/UI Designer / Vývojář UX/UI
- Corporate OpEx Data Analyst
- Servisní technik - liniové telekomunikace (internet, TV)
- Frontend developer
- IT technik - Správce sítě - Systémový administrátor
- Pomocný servisní technik
- Technik/čka IT - oddělení uživatelské podpory