Administrativní pracovník/ce nákupního oddělení - Rajhrad
SMERO, spol. s r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník/ce nákupního oddělení - Rajhrad. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 24 000 do 30 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je SMERO, spol. s r.o. - 06, okres Brno-venkov. Pozice je vhodná i pro absolventy, osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.7.2025. Další informace vám poskytne Lenka Prokešová, e-mail: prokesova.l@smero.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
První kontakt e-mailem.
Vhodné i pro OZP/OZZ
Administrativní pracovník/ce nákupního oddělení - Rajhrad
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Přijmeme administrativního pracovníka operativního nákupu. Hledáme zodpovědného člověka, kde praxe v oboru není podmínkou, ale výhodou. Člověka, který dobře reaguje na změny, protože trh se v čase také mění.
Zaučení probíhá dle adaptačního plánu. Ke všem standardním procesům existují metodiky, dle kterých probíhá učení se a práce v našem interním systému. Práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný od 1.7.2025.
Jaká bude vaše pracovní náplň:
- Tvorba dodacího listu přijatého (zdroj pro skladovou příjemku), dle potřeby částečná komunikace se skladem.
- Evidence nákupních faktur v našem ERP systému QI, dle potřeby částečná komunikace s účtárnou a dodavateli.
- Dle potřeby částečné řešení reklamací směrem k dodavateli.
- Plnění úkolů v rámci oddělení a administrativa s tím spojená (korespondence, podklady pro statistiky, reporty atd.).
Co očekáváme:
- Schopnost rychle a efektivně řešit problémy.
- Schopnost jednat s lidmi (interní/externí komunikace)
- Samostatnost, spolehlivost a logické myšlení
- Ochotu vzdělávat se a učit novým věcem.
- Práce na PC + MS Office (převážně - Outlook, Teams, Excel)
Co nabízíme:
- SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu a plný úvazek.
- Stravenkový paušál cca 2 500 Kč měsíčně (123 Kč/pracovní den).
- Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
- 5 týdnů dovolené a volné víkendy.
- Zaměstnanecké slevy na zboží.
- Kartu do obchodního řetězce.
- Stanete se součástí expandující firmy, kde je rozvoj přirozenou součástí firemní filozofie.
V případě vašeho zájmu zašlete e-mail.
Do předmětu e-mailu napište název pozice "Administrativní pracovník nákupního oddělení Rajhrad"
Kontaktní osoba: Lenka Prokešová e-mail: prokesova.l@smero.cz
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 24 000 – 30 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: SMERO, spol. s r.o. - 06
- Zaměstnavatel: SMERO, spol. s r.o., IČO: 25527886
- Referenční číslo: 31265660704, Kontaktní pracoviště Brno-venkov
Podobné pracovní nabídky
- Administration Clerk Senior (m/ž)
- Obchodní manažer (m/ž)
- Administrativní pracovník (m/ž)
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Administrativní pracovník se znalostí anglického jazyka (m/ž)
- Všeobecní administrativní pracovníci (m/ž)
- Administrativní pracovník - dispečer - provozní vedoucí (m/ž)
- Sekretáři (všeobecní) (m/ž)
- Handler (m/ž)
- Operations Support Agent (m/ž)