Vedoucí odboru vnitřní správy a provozu Magistrátu města Olomouce

Statutární město Olomouc nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Vedoucí odboru vnitřní správy a provozu Magistrátu města Olomouce. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 33 280 do 41 520 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ magisterské. Místem pracoviště je Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc, okres Olomouc. Nástup možný od 1.7.2025. Další informace vám poskytne Jen písemně.

Poznámka od zaměstnavatele

Výběrové řízení č. 2025/30
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolen k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
-dosažení věku 18 let
-plná svéprávnost
-bezúhonnost
-znalost českého jazyka
-splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu technického směru
Praxe:
-ve veřejné správě minimálně 10 let
-v řídící činnosti minimálně 5 let
-v oblasti krizového řízení výhodou
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-řízení a koordinace odboru vnitřní správy a provozu
-zodpovědnost za provoz budov magistrátu a jejich údržbu
-správa a evidence majetku města ve svěřené oblasti
-organizace spisové služby a archivnictví
-řízení veřejných zakázek ve svěřené oblasti
-plánování a správa rozpočtu odboru
-zajištění bezpečnostních a krizových opatření v objektech magistrátu
-koordinace nákupu kancelářských a provozních potřeb
-spolupráce s dalšími odbory magistrátu, státní správou a samosprávou
-příprava podkladů pro rozhodování vedení města
-uzavírání příslušných smluv v gesci odboru
-kontrola dodržování legislativy v oblasti provozu úřadu
-vedení, řízení, motivace a hodnocení podřízených zaměstnanců
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
-druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
-název pozice a číslo výběrového řízení
-datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
Lhůta pro podání přihlášky: 5. 6. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální
Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
-datovou schránkou (ID: kazbzri)
-e-mailem (podatelna@olomouc.eu)
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Plný
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 33 280 – 41 520 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: VŠ magisterské

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
  • Zaměstnavatel: Statutární město Olomouc, IČO: 299308
  • Referenční číslo: 31231800720, Kontaktní pracoviště Olomouc

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 10. 5. 2025.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů