Odborný pracovník/pracovnice rozpočtů

Úřad práce České republiky nabízí volné pracovní místo na pozici Odborný pracovník/pracovnice rozpočtů. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Služební poměr na dobu určitou do 31.5.2026 s ohodnocením od 33 280 do 38 570 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Olomouci, okres Olomouc. Nástup možný od 1.6.2025. Další informace vám poskytne Ing. Jaroslav Smital, tel.: 950 141 416.

Poznámka od zaměstnavatele

Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů

Odborný pracovník rozpočtů
ID 11004151
Pracoviště:
Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Olomouci
Odbor kanceláře krajské pobočky, Oddělení ekonomické
Vejdovského 988/4
779 00 Olomouc

Hlavní náplň činnosti:
- Sestavování rozpočtů organizací s rozmanitými obory činností, členitou vnitřní organizační strukturou a s dynamickým vývojem jednotlivých rozpočtových položek. Optimalizace příjmové a výdajové politiky organizace. Stanovování zásad rozpisů rozpočtů a jiných rozpočtových pravidel.
- Zajišťování uceleného souboru účetních operací na jednotlivých účtech nebo skupině účtů.
- Zpracování účetních dokladů, účetních knih a ostatních účetních písemností pro automatické zpracování.
- Spolupráce při provádění inventarizace majetku.
- Zastupuje v případě nepřítomnosti hlavní účetní ÚP ČR - Krajské pobočky v Olomouci.

Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- znalost účetnictví - praxe minimálně 5 let na pozici účetní nebo obdobné
- velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel) - na úrovni pokročilého uživatele
- odolnost proti stresu
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
- znalost programu IS SAP - výhodou
- zkušenosti s IS IISSP - výhodou
- ŘP sk. B - výhodou

Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
- pružná pracovní doba - plný úvazek
- předpokládaný nástup od 1. června 2025
- pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou

Zaměstnanecké výhody:
- pružná pracovní doba
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- 1 den na vyřízení osobních záležitostí
- příspěvek na stravování, tzv. stravenkový paušál
- možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
- odměny k životním a pracovním výročím
- příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 27. dubna 2025 na e-mailovou adresu katerina.pisova1@uradprace.cz

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Dohodou
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 33 280 – 38 570 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu určitou (do 31.05.2026), nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: VŠ Bakalářské

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Olomouci
  • Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky, IČO: 72496991
  • Referenční číslo: 31130140743, Kontaktní pracoviště Olomouc

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 25. 4. 2025.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů