Asistent/ka ředitele
INTEC s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Asistent/ka ředitele. Práce na zkrácený úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením 18 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je INTEC s.r.o. - kanceláře společnosti, okres Zlín. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.7.2025. Další informace vám poskytne Klaudia Novanská, tel.: 64 234 531, e-mail: management@intec-group.eu.
Poznámka od zaměstnavatele
Požadujeme: znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost italského jazyku vítaná, práce s PC, word, excel, power point, komunikativnost, flexibilita řidický průkaz.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Zkrácený
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 18 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: INTEC s.r.o. - kanceláře společnosti
- Zaměstnavatel: INTEC s.r.o., IČO: 60912189
- Referenční číslo: 31111080728, Kontaktní pracoviště Zlín
Podobné pracovní nabídky
- Hlavní účetní
- Všeobecní administrativní pracovníci, sekretáři a pracovníci pro zadávání dat a zpracování textů
- všeobecný administrativní pracovník/ce
- Halový mistr
- Warehouse officer (m/ž)
- obchodním oddělení - asistent prodeje (m/ž)
- Administrace e-shopu a SEO optimalizace (m/ž)
- Sekretáři (všeobecní)
- účetní pro podvojné účetnictví - fakturace - mzdy
- Dopravní dispečeři