Asistentka vedoucího pobočky v Plzni

SEZAKO Prostějov s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Asistentka vedoucího pobočky v Plzni. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 180 do 200 Kč/hod. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je SEZAKO Prostějov s.r.o., Plzeň, okres Plzeň-město. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Jan Kroupa, tel.: 603 580 682, e-mail: plzen@sezako.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Náplň práce:
- Administrativní agenda pobočky, práce ve firemním systému
- Příprava pracovních smluv a podkladů pro mzdy
- Tvorba cenových nabídek
- Příprava podkladů pro fakturaci
- Vystavování a evidence faktur
- Komunikace se zákazníky ohledně vydaných faktur
- Správa pohledávek
- Příprava podkladů pro výběrová řízení na veřejné zakázky
- Zajištění běžných provozních záležitostí kanceláře

Požadujeme:
- Uživatelskou znalost MS Office - Word, Excel (tvorba tabulek)
- Spolehlivost, pečlivost
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
- Výhodou: Základní orientace v účetní agendě, vzdělání ekonomického směru

Zaměstnanecké výhody: Prémie až 3 000Kč/měsíc

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Plný
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 180 – 200 Kč/hod.
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: SEZAKO Prostějov s.r.o., Plzeň
  • Zaměstnavatel: SEZAKO Prostějov s.r.o., IČO: 25579703
  • Referenční číslo: 31106180773, Kontaktní pracoviště Plzeň

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 25. 4. 2025.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů