Asistentka v advokátní kanceláři

Mgr. Radka Vodičková nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Asistentka v advokátní kanceláři. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Dohoda o pracovní činnosti s ohodnocením 20 800 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je Mgr. Radka Vodičková-01, okres Chrudim. Nástup možný od 1.9.2025. Další informace vám poskytne Mgr. Radka Vodičková, tel.: 773 803 415, e-mail: advokatvodickova@seznam.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Místo výkonu práce: Chrudim
Zavedená advokátní kancelář v centru Chrudimi přijme
administrativní pracovnici - asistentku na max. 6 hodin denně.
Požadavky : středoškolské vzdělání s maturitou, PC (Word, Excel), psaní deseti výhodou, praxe v oboru výhodou.
Nabízíme : zajímavá a variabilní práce, zaškolení, stravenkový benefit, 5 týdnů dovolené, pracovní doba od 8.00 h. do 14.00 h.
Nástup : od 1.9.2025, even. dříve

První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese advokatvodickova@seznam.cz - zasláním životopisu, výběrové řízení bude 2.6.2025 od 15 hod.

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Dohodou
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 20 800 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: Mgr. Radka Vodičková-01
  • Zaměstnavatel: Mgr. Radka Vodičková, IČO: 71446541
  • Referenční číslo: 31097480746, Kontaktní pracoviště Chrudim

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 25. 4. 2025.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů