Asistentka v advokátní kanceláři
Mgr. Radka Vodičková nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Asistentka v advokátní kanceláři. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Dohoda o pracovní činnosti s ohodnocením 20 800 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je Mgr. Radka Vodičková-01, okres Chrudim. Nástup možný od 1.9.2025. Další informace vám poskytne Mgr. Radka Vodičková, tel.: 773 803 415, e-mail: advokatvodickova@seznam.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Místo výkonu práce: Chrudim
Zavedená advokátní kancelář v centru Chrudimi přijme
administrativní pracovnici - asistentku na max. 6 hodin denně.
Požadavky : středoškolské vzdělání s maturitou, PC (Word, Excel), psaní deseti výhodou, praxe v oboru výhodou.
Nabízíme : zajímavá a variabilní práce, zaškolení, stravenkový benefit, 5 týdnů dovolené, pracovní doba od 8.00 h. do 14.00 h.
Nástup : od 1.9.2025, even. dříve
První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese advokatvodickova@seznam.cz - zasláním životopisu, výběrové řízení bude 2.6.2025 od 15 hod.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Dohodou
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 20 800 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Mgr. Radka Vodičková-01
- Zaměstnavatel: Mgr. Radka Vodičková, IČO: 71446541
- Referenční číslo: 31097480746, Kontaktní pracoviště Chrudim
Podobné pracovní nabídky
- Administrativní pracovník v zemědělství - Evidence pozemků + fakturant(ka)
- Mzdová účetní - vedoucí provozu
- Mzdoví účetní, personalista
- Administrativní pracovník/ce
- Mzdová účetní
- Dispečer/ka v mezinárodní dopravě
- Technicko-administrativní přípravář
- Finanční účetní (plný nebo zkrácený úvazek)
- Administrátor výroby