pracovník/pracovnicev sociálních službách v azylovém domě v Roudnici nad Labem
NADĚJE nabízí volné pracovní místo v oboru zdravotnictví na pozici pracovník/pracovnicev sociálních službách v azylovém domě v Roudnici nad Labem. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 30.4.2026 s ohodnocením 23 450 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je NADĚJE, pracoviště Roudnice nad Labem, Azylový dům, okres Litoměřice. Nástup možný od 1.5.2025. Další informace vám poskytne Monika Slavíčková, e-mail: monika.slavickova@nadeje.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Požadujeme:
Vzdělání odpovídající zákonu o sociálnch službách č.108/2006 Sb., popř. ochota si požadované vzdělání doplnit.
Zkušenosti v sociálních službách výhodou
Občanská bezúhonnost
Sociální cítění
Časová flexibilita
Znalost práce na PC
Nabízíme:
Možnost prodloužení pracovní smlouvy
Práce ve směnném provozu
Nástup do zaměstnání možný ihned
SVÉ ŽIVOTOPISY POSÍLEJTE POD ZNAČKOU výběrového řízení " RD AD PSS"
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 23 450 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu určitou (do 30.04.2026), nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: NADĚJE, pracoviště Roudnice nad Labem, Azylový dům
- Zaměstnavatel: NADĚJE, IČO: 570931
- Referenční číslo: 31080300785, Kontaktní pracoviště Litoměřice
Podobné pracovní nabídky
- zdravotní sestra/bratr, praktická sestra/bratr, zubní instrumentářka/instrumentář ve stomatochirurgické ambulanci
- Zubní lékaři
- Všeobecné sestry bez specializace
- Fyzioterapeuti bez specializace
- pracovník/pracovnice v sociálních službách, pečovatel/pečovatelka
- všeobecná zdravotní sestra/všeobecný zdravotní bratr
- všeobecná zdravotní sestra/bratr
- Lékaři v psychiatrických oborech
- Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)
- pracovník/pracovnice v sociálních službách