Administration and HR assistant

Gemtek.CZ, s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administration and HR assistant. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu určitou do 30.6.2026 s ohodnocením od 24 000 do 27 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Gemtek.CZ, s.r.o., okres Plzeň-město. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.7.2025. Další informace vám poskytne Jana Šedivá, e-mail: Jana_Sediva@gemteks.com.

Poznámka od zaměstnavatele

Náplň práce: zadávání faktur v systému Oracle, správa docházky, příprava mezd, spolupráce na měsíčních účetních uzávěrkách, podpora účetního týmu, další příležitostné úkoly zadané vedoucím
Požadavky: samostatnost, důslednost, smysl pro organizaci, komunikativní angličtina (na denní bázi), práce v MS Excel a MS Office, řidičský průkaz kategorie B (aktivní řidič), zkušenost s účetnictvím výhodou
Prosíme o zaslání životopisu v českém a anglickém jazyce.

Zaměstnanecké výhody: Pružná pracovní doba, stravenky (170,-/den), 25 dní dovolené

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Plný
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 24 000 – 27 000 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu určitou (do 30.06.2026), nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: Gemtek.CZ, s.r.o.
  • Zaměstnavatel: Gemtek.CZ, s.r.o., IČO: 29089450
  • Referenční číslo: 31040580740, Kontaktní pracoviště Plzeň

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 25. 4. 2025.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů