Administration and HR assistant
Gemtek.CZ, s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administration and HR assistant. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu určitou do 30.6.2026 s ohodnocením od 24 000 do 27 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Gemtek.CZ, s.r.o., okres Plzeň-město. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.7.2025. Další informace vám poskytne Jana Šedivá, e-mail: Jana_Sediva@gemteks.com.
Poznámka od zaměstnavatele
Náplň práce: zadávání faktur v systému Oracle, správa docházky, příprava mezd, spolupráce na měsíčních účetních uzávěrkách, podpora účetního týmu, další příležitostné úkoly zadané vedoucím
Požadavky: samostatnost, důslednost, smysl pro organizaci, komunikativní angličtina (na denní bázi), práce v MS Excel a MS Office, řidičský průkaz kategorie B (aktivní řidič), zkušenost s účetnictvím výhodou
Prosíme o zaslání životopisu v českém a anglickém jazyce.
Zaměstnanecké výhody: Pružná pracovní doba, stravenky (170,-/den), 25 dní dovolené
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 24 000 – 27 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu určitou (do 30.06.2026), nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Gemtek.CZ, s.r.o.
- Zaměstnavatel: Gemtek.CZ, s.r.o., IČO: 29089450
- Referenční číslo: 31040580740, Kontaktní pracoviště Plzeň
Podobné pracovní nabídky
- Administrativní pracovník/ce / koordinátor/ka
- Telefonní operátor/ka v Německém jazyce
- Ředitel/ka pobočky
- Administrativní pracovník/pracovnice
- Účetní všeobecní
- Dispečer/ka
- Administrativní pracovník/ce
- administrativní pracovník
- Poradce/konzultant v agendě ZAM/Poradkyně/konzultantka v agendě ZAM
- pracovník/ice recepce - obsluha (sportovní centrum)