Metodik účetnictví ÚSC oddělení účetnictví a výkaznictví na odboru ekonomickém
Olomoucký kraj nabízí volné pracovní místo na pozici Metodik účetnictví ÚSC oddělení účetnictví a výkaznictví na odboru ekonomickém. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 24 100 do 31 820 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Krajský úřad Olomouckého kraje, okres Olomouc. Nástup možný od 1.7.2024. Další informace vám poskytne Mgr. Olga Fidrová, MBA, tel.: 585 508 502, e-mail: o.fidrova@olkraj.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Charakteristika vykonávané práce: provádění konzultační a poradenské činnosti včetně vydávání stanovisek, provádění kontroly zaslaných výkazů do státní pokladny, poskytování metodické pomoci obecním a městským úřadům v oblasti účetnictví
Požadavky:
- dosažené vzdělání - SŠ s maturitní zkouškou, VOŠ, VŠ
- obor vzdělání - ekonomika, veřejná správa výhodou
- znalosti oboru - zákon o účetnictví, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích, zákon o dani z příjmů
- praxe ve veřejné správě výhodou
- praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
- jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
- další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: metodik účetnictví ÚSC oddělení účetnictví a výkaznictví na Odboru ekonomickém Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 7. 6. 2023 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Olga Fidrová, MBA
telefon: 585 508 502, email: o.fidrova@olkraj.cz
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
- Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
- Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
- Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
- Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
- Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53Q5K9-0.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 24 100 – 31 820 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Krajský úřad Olomouckého kraje
- Zaměstnavatel: Olomoucký kraj, IČO: 60609460
- Referenční číslo: 29183140738, Kontaktní pracoviště Olomouc
Podobné pracovní nabídky
- Project Manager with Russian Legal background
- Sekretářka/sekretář
- Dopravní dispečer/dispečerka kamionové dopravy
- Odborný rozpočtář/rozpočtářka
- Administrativní pracovník registrace
- Pracovník úklidu
- Koordinátor/ka přeprav
- Dispečer/ka Logistiky
- Odborní administrativní pracovníci a asistenti
- Správce majetku - specialista/ka pro oblast vnitřního prostředí