Správce daně - kontrola
Generální finanční ředitelství nabízí 2 volná pracovní místa na pozici Správce daně - kontrola. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Služební poměr s ohodnocením 29 120 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Finanční úřad v Olomouci, okres Olomouc. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.12.2025. Další informace vám poskytne Kateřina Kotová, tel.: 953110696, e-mail: Katerina.Kotova@fs.mfcr.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Žádáme zájemce, aby se seznámili s podmínkami účasti ve výběrovém řízení, které jsou zveřejněny v "Oznámení o vyhlášení společného výběrového řízení na služební místa SPRÁVCE DANĚ - KONTRALA" na webových stránkách FS ČR https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10637187.
Správce daně – kontrola vykonává tyto činnosti:
- provádí postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňové kontroly, vyhledávací činnosti, místní šetření a postupy k odstranění pochybností se zaměřením na daň z přidané hodnoty
- provádí písemnou a ústní komunikaci s daňovými subjekty a třetími osobami, vede protokolovaná jednání; zejména vyhotovování zpráv o daňových kontrolách
- provádí důkazní řízení včetně výslechů svědků a následného hodnocení důkazů
- vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení
- zpracovává podklady potřebné pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně, jakož i dozorčích prostředcích
- spolupracuje s Policií ČR, Celní správou ČR a dalšími státními orgány
K předpokladům pro výkon daných činností náleží zejména:
- znalost MS Office – Word, Excel, Outlook
- ochota učit se novým věcem
- flexibilita, asertivní jednání, schopnost samostatné i týmové práce
- ŘP skupiny B výhodou
Platové a další podmínky
- platový tarif v rozmezí od 23 110 Kč do 33 220 Kč,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 322 Kč do 4 983 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 4 300 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Další informace o benefitech a podmínkách výkonu služby jsou k dispozici zde:
Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.gov.cz)
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 23. října 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna3100@fs.gov.cz,
- do datové schránky ID 25nnz67,
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Lazecká 545/22, 779 11 Olomouc, nebo
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místa č. 310098 a 310099 -správce daně – kontrola – Olomouc“.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Dohodou
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 29 120 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Finanční úřad v Olomouci
- Zaměstnavatel: Generální finanční ředitelství, IČO: 72080043
- Referenční číslo: 17728290749, Kontaktní pracoviště Olomouc