Referent/ka Oddělení stavebního úřadu II Stavebního úřadu Magistrátu města Pardubic

Statutární město Pardubice nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Referent/ka Oddělení stavebního úřadu II Stavebního úřadu Magistrátu města Pardubic. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Magistrát města Pardubic, okres Pardubice. Nástup možný od 1.12.2025. Další informace vám poskytne Bc. Veronika Pospíšilová, tel.: 466859471, e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Náplň práce:
- výkon státní správy na úseku stavebního řádu,
- umísťování a povolování staveb
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vzdělání a praxe dle § 30a stavebního zákona (minimálně střední vzdělání s maturitou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost)
- znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi
- zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou
- reprezentativní a profesionální vystupování
- výborné komunikační schopnosti
- řidičský průkaz sk. B s aktivní praxí výhodou
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Plný
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 40 000 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: Magistrát města Pardubic
  • Zaměstnavatel: Statutární město Pardubice, IČO: 274046
  • Referenční číslo: 17720370796, Kontaktní pracoviště Pardubice

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 14. 10. 2025.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů