Administrativní pracovník/ce - pomocný/á účetní
ŠEDOVÁ perfect service, o.p.s. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník/ce - pomocný/á účetní. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 28.10.2026 s ohodnocením 14 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je ŠEDOVÁ perfect service, o.p.s., okres Hodonín. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 29.10.2025. Další informace vám poskytne Bc. Kateřina Ostrezy, DiS., tel.: 702007073, e-mail: nabor@sedova.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Náplň práce: zadávání dokladů do účetního programu POHODA.
Požadavky: znalost účetního programu POHODA a MS Office (Excel, Word), samostatnost, důslednost, spolehlivost.
Co nabízíme: hlavní pracovní poměr, po roce prodloužení smlouvy, dlouhodobá spolupráce, pravidelná mzda, pružná pracovní doba.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Zkrácený
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 14 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu určitou (do 28.10.2026), nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: ŠEDOVÁ perfect service, o.p.s.
- Zaměstnavatel: ŠEDOVÁ perfect service, o.p.s., IČO: 2119463
- Referenční číslo: 17720350717, Kontaktní pracoviště Hodonín