Administrativní pracovník/ce - pomocný/á účetní

ŠEDOVÁ perfect service, o.p.s. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník/ce - pomocný/á účetní. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 28.10.2026 s ohodnocením 14 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je ŠEDOVÁ perfect service, o.p.s., okres Hodonín. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 29.10.2025. Další informace vám poskytne Bc. Kateřina Ostrezy, DiS., tel.: 702007073, e-mail: nabor@sedova.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Náplň práce: zadávání dokladů do účetního programu POHODA.
Požadavky: znalost účetního programu POHODA a MS Office (Excel, Word), samostatnost, důslednost, spolehlivost.
Co nabízíme: hlavní pracovní poměr, po roce prodloužení smlouvy, dlouhodobá spolupráce, pravidelná mzda, pružná pracovní doba.

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Zkrácený
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 14 000 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu určitou (do 28.10.2026), nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: ŠEDOVÁ perfect service, o.p.s.
  • Zaměstnavatel: ŠEDOVÁ perfect service, o.p.s., IČO: 2119463
  • Referenční číslo: 17720350717, Kontaktní pracoviště Hodonín

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 3. 10. 2025.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů