Vedoucí Oddělení stavebního úřadu II Stavebního úřadu Magistrátu města Pardubic
Statutární město Pardubice nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Vedoucí Oddělení stavebního úřadu II Stavebního úřadu Magistrátu města Pardubic. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 50 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ magisterské. Místem pracoviště je Magistrát města Pardubic - Štrossova, okres Pardubice. Nástup možný od 1.10.2025. Další informace vám poskytne Bc. Veronika Pospíšilová, tel.: 466 859 471, e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Charakteristika vykonávané činnosti:
- koordinace a usměrňování výkonu stavebního úřadu v působnosti magistrátu územně členěného statutárního města
- vedení a řízení oddělení po stránce odborné a personální
- výkon státní správy na úseku stavebního řádu
- umísťování a povolování staveb
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vzdělání dle § 30a stavebního zákona vysokoškolské ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, nebo právo
- znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi
- zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního
řádu a vyvlastnění výhodou
- zkušenosti s vedením kolektivu výhodou
- schopnost koncepčního a analytického myšlení
- příjemné vystupování, komunikativnost
- výtečné prezentační dovednosti, komunikativnost
- praxe ve veřejné správě výhodou
- řidičský průkaz sk. B výhodou
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku lze doručit v listinné či elektronické podobě.
Přihlášku s přílohami v listinné podobě je nutné doručit nejpozději do 05.09.2025 osobně na podatelnu magistrátu – na adrese náměstí Republiky 12, Pardubice (do 14.30 hod.; rozhoduje podací razítko podatelny magistrátu) nebo v téže lhůtě odeslat poštou (rozhoduje podací razítko pošty) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka – personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin je nutné označit textem „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení.
Přihlášku s přílohami v elektronické podobě je nutné doručit nejpozději do 05.09.2025 prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky města Pardubice:
ukzbx4z), případně e-mailem prostřednictvím epodatelny (adresa e-podatelny: posta@mmp.cz), a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné označit datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení.
Přílohy musí být autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení magistrátu, tel.: 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, personální oddělení magistrátu, tel.: 466 859 471.
https://pardubice.eu/vyberove-rizeni
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 50 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: VŠ magisterské
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Magistrát města Pardubic - Štrossova
- Zaměstnavatel: Statutární město Pardubice, IČO: 274046
- Referenční číslo: 17693010782, Kontaktní pracoviště Pardubice